Онлайн-консультації в медичному центрі Вел Медікл Кам‘янець-Подільський.
Онлайн-консультації лікарів – це можливість отримати консультацію лікуючого фахівця без відвідування клініки за допомогою відеозв’язку в одному з популярних месенджерів (Viber, Skype).
За цим номером телефону у Viber +380(67) 210 77 07 ви можете записатись на онлайн-консультацію.
Графік роботи онлайн-реєстратури:
з понеділка по п’ятницю з 08:30 до 18:00;
субота з 08:30 до 14:00;
неділя – вихідний день.
Основне завдання on-line консультацій – забезпечення медичної допомоги пацієнту, коли відстань або фізична можливість відвідати клініку є критичним фактором.
Розвиток онлайн-медицини в Україі сприяє поліпшенню здоров’я населення шляхом забезпечення рівноправного доступу до медичних послуг належної якості.
Консультація лікаря онлайн
Онлайн-консультація лікаря – це можливість отримати необхідну інформацію, заощадивши час на відвідуванні клініки. Пам’ятайте, що онлайн-медицина – це спосіб отримання додаткової інформації. Первинний огляд та постановка діагнозу на відстані не проводяться!
Консультація лікаря онлайн дає можливість:
Коли може знадобитися онлайн-медицина?
З метою збереження Вашого здоров’я інформуємо Вас, що як тільки у Вас з’явиться можливість прийти до лікаря з метою огляду, Вам необхідно буде це зробити своєчасно.
Лікар може припинити оnline-консультування, якщо розуміє, що для подальшого встановлення діагнозу, необхідно консультування тільки в умовах медичного центру Well Medical або іншого закладу охорони здоров’я, в залежності від діагнозу. Лікар має проінформувати про це пацієнта.
Порядок проведення консультації
Онлайн-консультації в Україні – це досить нове явище, яке вже отримало велику популярність.
Онлайн-консультація лікаря відбувається в такому порядку:
1. До онлайн-консультації допускають тільки тих пацієнтів, які вже були на огляді у фахівця в клініці.
2. Клієнт звертається в колл-центр з побажаннями за послугою (в тому числі, описує, що хотів би обговорити з лікарем).
3. Оператор приймає рішення про доцільність такої консультації (при необхідності, уточнює у самого фахівця).
4. Оператор call-центру інформує пацієнта, що послуга здійснюється на платній основі, та з’ясовує, за допомогою якого сервісу зручно буде здійснити онлайн-консультування, до якого лікаря, і в який час.
Оператор інформує пацієнта щодо способу оплати послуги, з’ясовує адресу електронної пошти, куди надіслати документи, а саме: інформована добровільна згода пацієнта, згода на обробку персональних даних пацієнта, пам’ятка пацієнта щодо проведення онлайн-консультування.
5.Клієнт попередньо оплачує послугу на розрахунковий рахунок клініки та відправляє підтвердження про оплату на електронну пошту установи або в Viber. При необхідності, додаються результати діагностики або аналізів перед майбутньою консультацією.
6. Оператор передає лікарю для попереднього ознайомлення результати дообстеження або аналізів пацієнта.
7. В договорений час лікар проводить консультування, починаючи з інформування пацієнта щодо: документів, які він отримав на пошту.